INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I ADMINISTRACJI K/M
Warszawa/ mazowieckie
Ogłoszenie dodane: 11 godzin temu
Typ umowy:
Umowa o pracę
Wymiar pracy:
Pełny etat
INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I ADMINISTRACJI K/M
Miejsce pracy: Odlewnicza 8, 03-231 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Nr oferty: StPr/25/11815
OBOWIĄZKI:
• prowadzanie postępowań o udzielenie zamówień na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie wewnętrznego Regulaminu Zakupów,
• uczestniczenie w pracach komisji przetargowej,
• publikacja dokumentacji postępowania w oficjalnych publikatorach oraz na platformie zakupowej,
• tworzenie wniosków o udzielenie zamówienia i obsługa procesów zakupowych,
• współtworzenie planu zamówień,
• współtworzenie okresowych sprawozdań i raportów,
• opracowywanie projektów regulacji wewnętrznych dotyczących procesu udzielania zamówień,
• prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia oraz kontrola w tym zakresie.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- Zawód: Technik administracji* (wymagany staż - lata: 2)
- Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Uprawnienia: Szkolenie - Nowelizacja ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- Uprawnienia: Bardzo dobra znajomość obsługi komputera środowisko Windows oraz Internetu
Wymagania inne:
- Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- 2 lata doświadczenia zawodowego,
- odbyte szkolenie - Nowelizacja ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- znajomość orzecznictwa KIO, SO, TSUE
- umiejętność tworzenia dokumentacji w postępowaniach o udzielenie zamówień,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera środowisko Windows oraz Internetu.
Kontakt: email: sekretariat@word.waw.pl
WARUNKI PRACY:
Miejsce pracy: Warszawa
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto: od 6 500 PLN
KONTAKT:
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Pracodawca:
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Warszawie