Ostróda/ ostródzki/ warmińsko-mazurskie
Ogłoszenie dodane: 5 godzin temu
INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH 1/2 ETATU
Miejsce pracy: Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Nr oferty: StPr/25/1393
OBOWIĄZKI:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- obsługa budżetowych rachunków bankowych poszczególnych jednostek obsługiwanych,
terminowe sporządzanie przelewów bankowych ;
- uzgadnianie stanu środków finansowych z wyciągami bankowymi obsługiwanych
jednostek;
- sprawowanie kontroli formalno-rachunkowej faktur, rachunków oraz innych
dokumentów księgowych;
- współdziałanie z głównym księgowym jednostek obsługiwanych przy rozliczaniu
inwentaryzacji;
- prowadzenie ewidencji finansowo księgowej wszystkich zdarzeń finansowych
dotyczących dochodów i wydatków jednostek obsługiwanych w programie Finanse
Vulcan;
- rozliczanie zobowiązań z kontrahentami, uzgadnianie zobowiązań na podstawie
prowadzonej analityki do kont rozrachunkowych;
- uzgadnianie pozostałych kont księgowych;
- sporządzanie sprawozdań budżetowych, finansowych i z zakresu operacji finansowych
obsługiwanych jednostek- sporządzanie rocznego sprawozdania GUS o stanie i ruchu środków trwałych jednostek obsługiwanych;
- sporządzanie informacji opisowych z wykonania budżetu jednostek obsługiwanych;
- pobieranie i odprowadzanie dochodów jednostek obsługiwanych na zasadach i w terminach wynikających z obowiązujących przepisów;
- sporządzanie analiz i statystyk dla potrzeb Skarbnika lub Kierownika Referatu Oświaty;- sporządzanie za poszczególne okresy rozliczeniowe cząstkowych rejestrów vat;- współpraca z dyrektorami jednostek obsługiwanych w zakresie projektów planów oraz planów finansowych i ich zmian w trakcie roku;
- archiwizacja dokumentów finansowo księgowych obsługiwanych jednostek.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
- Wymagania niezbędne:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego;
2) wykształcenie wyższe i 3 lata stażu pracy lub średnie i 5 lat stażu pracy;
3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni
praw publicznych;
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie w pracy na stanowisku o podobnym zakresie zadań;
2) obsługa programu Finanse Vulcan;
3) wysoka kultura osobista;
4) umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy i podejmowania decyzji;
5) samodzielność, obowiązkowość, rzetelność, kreatywność, komunikatywność,
sumienność, odporność na stres;
6) zdolność szybkiego przyswajania wiedzy.
WARUNKI PRACY:
Miejsce pracy: Ostróda
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto: od 4 870 do 9 600 PLN
KONTAKT:
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Pracodawca:
Urząd Gminy Ostróda
Adres:
Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Dane kontaktowe:
Elżbieta Kulesza
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do dnia 15.12.2025, Godziny : do 15.30
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) CV (curriculum vitae) z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej;
3) dokument poświadczający wykształcenie;
4) kserokopie świadectw pracy;
5) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim;
6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
7) oświadczenie o niekaralności (braku prawomocnego skazania wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe);
8) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać pocztą w zaklejonych kopertach z dopiskiem Nabór na
stanowisko urzędnicze Inspektor do spraw księgowości budżetowej jednostek
oświatowych na adres Urzędu Gminy Ostróda (14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 1)
lub złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu (I piętro, pokój nr 202), w terminie do dnia
15 grudnia 2025 r. do godziny 15:30 włącznie. Liczy się data wpływu do Urzędu. Aplikacje,
które wpłyną do Urzędu po terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacje dodatkowe: Dokumenty przedłożone przez kandydata powinny być opatrzone
datą i własnoręcznym podpisem. Ponadto wszystkie dokumenty w kserokopiach powinny być
opatrzone klauzulą za zgodność na każdej stronie zawierającej treść, także na odwrocie
w przypadku dokumentów dwustronnych.
UWAGA: Przed złożeniem oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych
osobowych proszę zapoznać się z: Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych
osobowych. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych powinno
zawierać następującą treść:" Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych
do celów naboru na stanowisko Inspektor do spraw księgowości budżetowej jednostek
oświatowych. Swoje dane osobowe udostępniam dobrowolnie. Zostałem(łam) poinformowany(a)
o możliwości wycofania zgody w każdym czasie, mam świadomość, że wycofanie zgody nie
wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed
jej wycofaniem."
Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie