Częstochowa/ śląskie
Ogłoszenie dodane: 14 godzin temu
INSPEKTOR
Miejsce pracy: Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Nr oferty: StPr/25/1532
OBOWIĄZKI:
1) zapewnienie terminowego i zgodnego z prawem prowadzenia postępowania administra-cyjnego w sprawach z zakresu administracji publicznej należących do właściwości wydziału;
2) zapewnienie obsługi organizacyjno – biurowej w wydziale;
3) zapewnienie obsługi procedury dokonywania zgłoszeń, naruszeń prawa i podejmowania działań następczych oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń naruszenia prawa sygnalistów;
4) przestrzeganie w wydziale tajemnic ustawowo chronionych;
5) obsługa korespondencji wpływającej na pocztę mailową;
6) obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów;
7) opracowywanie planów finansowych do projektu budżetu powiatu w części związanej z zakresem czynności w zakresie planowania dochodów i wydatków oraz sporządzania harmonogramu
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Uprawnienia: biegła obsługa komputera
- Uprawnienia: dokładność, sumienność, odpowiedzialność
Wymagania pożądane:
- Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
- - wykształcenie i staż pracy:
średnie, stosownie do opisu stanowiska, tj. w zakresie administracji z minimum 5 letnim stażem pracy;
wyższe, stosownie do opisu stanowiska, tj. w zakresie administracji z minimum 3 letnim stażem pracy;
komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, dobra organizacja czasu pracy, chęć rozwoju i doskonalenia zawododowego; prawo jazdy kat. B
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność sądowa (kandydat/ka nie może być skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe);
- nieposzlakowana opinia;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;
Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok pracy w strukturach administracji samorządowej;
znajomość przepisów ustaw i rozporządzeń:
o samorządzie powiatowym;
o pracownikach samorządowych;
Kodeks postępowania administracyjnego;
Prawo zamówień publicznych;
Kodeks cywilny;
o ochronie danych osobowych;
o finansach publicznych;
o ochronie sygnalistów;
w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
Prawo o ruchu drogowym.
inne:
biegła znajomość obsługi komputera;
umiejętność prowadzenia akt w elektronicznym systemie obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt.
WARUNKI PRACY:
Miejsce pracy: Częstochowa
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto: od 5 950 PLN
KONTAKT:
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Pracodawca:
Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Adres:
Szymanowskiego 15, 42-217 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Dane kontaktowe:
Edyta Wiśniewska Katarzyna Jendrasiak
tel: 343706180
Sposób kontaktu:
za pośrednictwem urzędu
Wymagane dokumenty:
Szczegółowe informacje, wymagane dokumenty i druki oświadczeń do pobrania znajdują się w ogłoszeniu o naborze dostępnym na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Częstochowie w zakładce "oferty pracy".
Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie