GEODETA W WYDZIALE GEODEZJI I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI

Płock/ mazowieckie

Ogłoszenie dodane: 26.04.2024

Typ umowy:
Umowa o pracę
Wymiar pracy:
Pełny etat

GEODETA W WYDZIALE GEODEZJI I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI

Miejsce pracy: Bielska 59, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Nr oferty: StPr/24/0591

OBOWIĄZKI:
1. Wykonywanie zadań organu administracji publicznej zgodnie z zakresem działania Referatu określonym w Regulaminie Wewnętrznych Wydziału GGN.
2. Przygotowywanie, projektów decyzji, pism i innych dokumentów w ramach prowadzonych spraw oraz parafowanie opracowywanych projektów dokumentów.
3. Przygotowywanie i przekazywanie danych z zakresu działania Referatu do zasilenia systemów baz prowadzonych przez Starostę Płockiego.
4. Przygotowywanie informacji, sprawozdań, projektów pism i decyzji w zakresie prowadzonych spraw.
5. Wprowadzanie i zatwierdzanie udokumentowanych zmian w prowadzonych przez Referat rejestrach i bazach danych powiatowego państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
6. Sporządzanie i podpisywanie wydawanych zbiorów danych, materiałów, dokumentów i licencji korzystania z powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w zakresie działania Referatu.
7. Naliczanie opłat z tytułu odpłatnego udostępnienia danych i materiałów oraz dokonania czynności dotyczącego powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego i podpisywanie Dokumentu Obliczenia Opłaty z ww. tytułu.
8. Kontrola, weryfikacja pod względem zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji, dokumentów i materiałów składanych do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, podpisywanie protokołu weryfikacji w pełnym zakresie.
9. Przyjęcie zbiorów danych i materiałów do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz potwierdzenie podpisem wpisu do prowadzonej ewidencji.


WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: geodezyjne

Wymagania inne:
- Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające
obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych),
2. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3. Brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne,
4. Nieposzlakowana opinia,
5. Wykształcenie wyższe geodezyjne,
6. Znajomość przepisów prawa w zakresie geodezji i kartografii oraz postępowania administracyjnego.

Wymagania dodatkowe:
1. Umiejętność obsługi programów do prowadzenia geodezyjnych baz danych (EWMAPA), do obsługi PODGiK (Ośrodek),
2. Prawo jazdy kat. B.


WARUNKI PRACY:

Miejsce pracy: Płock
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto: od 4 242 PLN

KONTAKT:

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Pracodawca:
Starostwo Powiatowe w Płocku

Adres:
Bielska 59, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Dane kontaktowe:
Elżbieta Kaczmarczyk
e-mail: e.kaczmarczyk@powiat.plock.pl
tel: (24) 267-67-78

Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny - własnoręcznie podpisany,
2. Życiorys (CV) - własnoręcznie podpisany,
3. Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje, (oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B- własnoręcznie podpisane),
4. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych) - własnoręcznie podpisane,
5. Oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii - własnoręcznie podpisane,
6. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne - własnoręcznie podpisane,
7. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do Kodeksu pracy - własnoręcznie podpisane,
8. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia określonego w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Kancelarii Ogólnej Starostwa (parter) lub przesłać pocztą na adres:
Starostwo Powiatowe w Płocku,
ul. Bielska 59,
09-400 Płock
Referat Kadr i Szkolenia w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko geodety w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Płocku" do dnia 10 maja 2024 r.
W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane. Oferty niewykorzystane w procesie rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone lub zwrócone kandydatom na ich wniosek, nie później niż w ciągu 7 dni od ogłoszenia wyników naboru.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Płocku oraz na tablicy informacyjnej Starostwa.




Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku