Miejsce pracy: Wrocławska 152a, 45-835 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Nr oferty: StPr/25/2161
OBOWIĄZKI:
1.Wspieranie klienta poprzez różne kanały (połączenia przychodzace i wiadomości)
2.Analizowanie oraz rozwiązywanie zapytań klientów
3. Udzielanie informacji związanych z aspektami administracyjnymi i technicznymi (produkty, faktury itp.)
4.Wprowadzanie zmian w systemie
5. Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta
6.Sprzedaż i promowanie produktów w trakcie rozmowy z klientem. GODZINY PRACY: (projekt otwarty od poniedziałku do piątku w godz. 8-24; zmiany ustalane według grafiku, cały etat to praca 5 dni w tygodniu po 8h dziennie)
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
- Język: niemiecki, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagania inne:
- Dobra umiejętność obsługi komputera. Data rozpoczęcia zatrudnienia 07.01.2025 r./02.02.2025 r./ 02.03.2025 r.
WARUNKI PRACY:
Miejsce pracy: Opole
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto: od 7 800 do 8 000 PLN
KONTAKT:
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Pracodawca:
CAPITA (POLSKA ) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres:
LUBICZ 23, 31-503 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Dane kontaktowe:
e-mail: Zuzanna.knera@capita.com
tel: 728 435 229
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: telefonicznie w godz. 8-16