AUDI A3 1.6MPI LIFTING Wersja Ambiente

35 000,00 zł

Wrocław, Psie Pole

Ogłoszenie dodane: 26.11.2023

Cena:
35 000,00 zł
Poj. silnika:
1595 cm3
Przebieg:
187500 km
Rok produkcji:
2002
Typ nadwozia:
Hatchback
Stan techniczny:
Nieuszkodzony
Skrzynia biegów:
Manualna
Paliwo:
Benzyna
Kierownica:
Po lewej
Kolor:
Niebieski

Samochód sprowadzony, własnoręcznie przeze mnie, 8 lat temu, jako samochód 100% bezwypadkowy. W momencie kupna miał wykonane wszystkie niezbędne czynności serwisowe. Nowy przegląd serwisowy (olej i filtry). Auto posiada bardzo bogate wyposażenie i jest w dość rzadkiej konfiguracji. Piękne bardzo dobrze utrzymane fotele z alcantary połączone z alcantarą boczków, bo są regularnie odświeżane i konserwowane. Jest to wersja Ambiente, czyli najbardziej luksusowy poziom wyposażenia dla Audi A3. Dolna wykładzina jest wykonana z ciemniejszego materiału, pomagającego utrzymać czystość w środku. Auto posiada z wyposażenia następujące opcje dodatkowe:

- reflektory główne (mijania) ksenonowe z samopoziomowaniem oraz z układem zmywania tychże
- układ stabilizacji toru jazdy ESP
- podgrzewane siedzenia przednie (6 stopni regulacji)
- tempomat
- podłokietnik ze schowkiem regulowany na wysokość
- pełny komputer pokładowy z czujnikiem temperatury zewnętrznej, czujnikiem oleju oraz czujnikiem płynu do spryskiwaczy
- oryginalne radio chorus na kasety z Dolby B
- pakiet skórzany (kierownica, drążek oraz mieszek biegów w prawdziwej skórze)
- czujniki parkowania tył
- lakier metaliczny (kryształowy niebieski metalik)
- pompowany odcinek lędźwiowy siedzeń przednich
- wysuwane schowki pod fotelami
- siatki na drobiazgi w oparciach siedzeń przednich

Oraz liczne wyposażenie standardowe m. in.:

- 4 poduszki powietrzne
- ABS z EBD
- światła przeciwmgielne w nakładce zderzaka przód
- wspomaganie układu kierowniczego
- klimatyzacja automatyczna (klimatronic) 100% sprawna i szczelna
- elektryczne szyby 4x
- elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne
- fotele w pełni obszyte wysokiej jakości alcantarą, jak również elementy boczków drzwiowych

Samochód miał wymieniony rozrząd w momencie kupna, czyli przy około 135 tys km przebiegu. Został wymieniony kompresor klimatyzacji, gdyż ktoś go tak mocno przykręcił do nadwozia iż obudowa pękła. Wymieniony na oryginalny japoński.
Auto posiada aktualny przegląd; m.in wymienione zostało: sonda lambda Bosch z przodu, olej (Motul 5W40), filtry: powietrza, paliwa, oleju, klocki hamulcowe z przodu, pasek rozrządu, wykonany przy 181 tys km w sierpniu 2023 r. Wymieniono, bądź wykonano niezbędne czynności serwisowe i konserwacyjne w ostatnich 2 latach:
- zaciski i tłoczki hamulcowe tył (wymieniono na nowe z powodu negatywnej oceny, na przeglądzie okresowym, przez diagnostę samochodowego)
- świece zapłonowe
- nowe dywaniki z jasnym obszyciem
- wymieniony katalizator na nowy firmy BOSAL (z powodu kradzieży poprzedniego)
- wymieniono sondę lambda firmy Bosch na nową (z tego samego powodu, co wyżej)
- łącznik tłumika wymieniono na nowy
- wymieniono błotnik prawy przedni z powodu korozji
- konserwacji poddano całe podwozie z nadkolami, oraz profilami drzwi
- wymieniono czujnik poziomu (stanu) oleju na nowy oryginalny Hella
- wymieniono akumulator na nowy porządny – Varta Dynamic
- w czerwcu 2022 założono fabrycznie nowe światła do jazdy dziennej; pasujące do wnęk pod nakładką zderzaka
- na wiosnę 2022 roku wymieniono opony na fabrycznie nowe – porządne: Michelin Primacy 4; DOT 22
- na jesień 2023 to samo, co powyżej; zostały zakupione fabrycznie nowe opony Michelin Alpin 6; DOT 23, na drugie felgi aluminiowe
- koło zapasowe na feldze oryginalnej też ma założone taki model opony (Michelin Primacy 4)
- wykonano ustawianie zbieżności i geometrii, tak jak należy co 2 lata
- reflektory zostały wypolerowane i została na nie naklejona specjalna folia zapobiegająca zmatowieniu, chroniąca przed: uderzeniami kamieni, przetarciami parkingowych, czy porysowaniem przez myjki ciśnieniowe; folia ta powinna wytrzymać około 5-6 lat
- pełna historia serwisowa (książka serwisowa, instrukcja obsługi samochodu, instr. radia (kod do radia), dokumenty, paragony i faktury.
Auto nie jest skorodowane i nie wymaga żadnych nakładów finansowych. Silnik pracuje równo, cicho, a obroty nie falują. Motor nie pobiera oleju pomiędzy wymianami (co 15000 km).
Ogólny stan samochodu określam na kolekcjonerski, stąd cena. Samochód prezentuje się od stanu bardzo dobrego do idealnego. Samochód jest bardzo zadbany i szanowany jak należy. Wartość samochodu w momencie zakupu to 95 tys złotych.

Są dwa komplety kluczy (z pilotem, składane), plus kod/wzornik. Samochód nie uczestniczył w żadnej kolizji drogowej.
Auto w Niemczech w takim stanie i z takim wyposażeniem i przebiegiem kosztuje około 30tys zł w przeliczeniu na złotówki.

35 000,00 zł