ASYSTENT/TKA DS OBSŁUGI KLIENTA

Sosnowiec/ śląskie

Ogłoszenie dodane: 25.04.2024

Typ umowy:
Umowa o pracę
Wymiar pracy:
Pełny etat

ASYSTENT/TKA DS OBSŁUGI KLIENTA

Miejsce pracy: 3 Maja 60, 41-200 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Nr oferty: StPr/24/0197

OBOWIĄZKI:
Planowanie i umawianie wizyt oraz raportowanie działań; Nawiązanie i utrzymanie dobrych relacji z Klientami; Przejmowanie i łączenie rozmów telefonicznych; Praca w Crm-ie; Współpraca z działem min: serwisu, części ,salonu; Badanie potrzeb Klienta oraz akcje promocyjne; Obsługa Klienta zgodnie ze standardami firmy; Budowanie dobrego wizerunku firmy; Dbałość o zadowolenie klienta. Oferujemy: Pracę dla czołowej marki na rynku motoryzacyjnym; stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; możliwość realizacji własnych pomysłów ; atrakcyjne wynagrodzenie zależne od wyników; udział w szkoleniach. Oferta skierowana również do osób z niepełnosprawnością. Kontakt: W treści wiadomości proszę podać nazwę stanowiska pracy : praca@autosliwka.pl
Praca na 2 zmiany w godz. 8-18


WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE
- Uprawnienia: bardzo dobra organizacja czasu pracy
- Uprawnienia: Umiejętność pracy w zespole

Wymagania dodatkowe:
- Zawód: Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)

Wymagania inne:
- chęć podnoszenia umiejętności
motywacja i zaangażowanie w wykonywaną pracę
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy


WARUNKI PRACY:

Miejsce pracy: Sosnowiec
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto: od 4 242 PLN

KONTAKT:

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Pracodawca:
AUTO ŚLIWKA Sp. z o.o.

Adres:
Tadeusza Kościuszki 94, 40-519 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Dane kontaktowe:
e-mail: praca@autosliwka.pl

Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: e-mail

Wymagane dokumenty:
CV


Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach