Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Nr oferty: StPr/2025-12-02/2228
OBOWIĄZKI:
Zarządzanie i archiwizacja dokumentów, kontakt z dostawcami, prowadzenie korespondencji, wystawianie faktur, przygotowywanie pism, zestawień, ofert, koordynacja spraw bieżących.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
- Uprawnienia: dobra organizacja pracy
- Uprawnienia: obsługa pakietu Office
- Uprawnienia: dokładność
- Uprawnienia: komunikatywność
Wymagania pożądane:
- Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
- biegła znajomość pakietu Office, samodzielność, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym ze względu na kontakty z klientami zagranicznymi (e-mail, telefon). Znajomość prawa zamówień publicznych będzie dodatkowym atutem.
WARUNKI PRACY:
Miejsce pracy: Kraków
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto: od 3 500 PLN