ADMINISTRATOR SPÓŁDZIELNI/ ASYSTENT ZARZĄDU

Płock/ mazowieckie

Ogłoszenie dodane: 24.04.2024

Typ umowy:
Umowa o pracę
Wymiar pracy:
Pełny etat

ADMINISTRATOR SPÓŁDZIELNI/ ASYSTENT ZARZĄDU

Miejsce pracy: Harcerza Antolka Gradowskiego 9/a, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Nr oferty: StPr/24/0406

OBOWIĄZKI:
Organizacja posiedzeń Zarządu oraz sporządzanie protokołów. Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, osobista, telefoniczna i mailowa obsługa interesantów. Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji pomiędzy Zarządem, a pozostałymi jednostkami. Zapewnienie organizacji w zakresie przyjmowania oraz załatwiania skarg i wniosków przez Zarząd. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz poufność informacji.

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Uprawnienia: obsługa komputera
- Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE

Wymagania pożądane:
- Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Wymagania inne:
- wykształcenie średnie lub wyższe na kierunku administracja/ ekonomia, min. 6 miesięcy doświadczenia, terminowość oraz bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność, wysoka kultura osobista i życzliwe usposobienie

WARUNKI PRACY:

Miejsce pracy: Płock
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN

KONTAKT:

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Pracodawca:
Spółdzielnia Mieszkaniowa CENTRUM w Płocku

Adres:
Harcerza Antolka Gradowskiego 9/a, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Dane kontaktowe:
e-mail: smcentrumplock@o2.pl

Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail

Wymagane dokumenty:
cv


Źródło: Miejski Urząd Pracy w Płocku