Miejsce pracy: Harcerza Antolka Gradowskiego 9/a, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Nr oferty: StPr/24/0406
OBOWIĄZKI:
Organizacja posiedzeń Zarządu oraz sporządzanie protokołów. Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, osobista, telefoniczna i mailowa obsługa interesantów. Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji pomiędzy Zarządem, a pozostałymi jednostkami. Zapewnienie organizacji w zakresie przyjmowania oraz załatwiania skarg i wniosków przez Zarząd. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz poufność informacji.
Wymagania pożądane:
- Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
- wykształcenie średnie lub wyższe na kierunku administracja/ ekonomia, min. 6 miesięcy doświadczenia, terminowość oraz bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność, wysoka kultura osobista i życzliwe usposobienie
WARUNKI PRACY:
Miejsce pracy: Płock
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
KONTAKT:
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Pracodawca:
Spółdzielnia Mieszkaniowa CENTRUM w Płocku