STANOWISKO URZĘDNICZE DS. KSIĘGOWOŚCI

Choczewo/ wejherowski/ pomorskie

Ogłoszenie dodane: 10 godzin temu

Typ umowy:
Umowa o pracę
Wymiar pracy:
Pełny etat

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. KSIĘGOWOŚCI

Miejsce pracy: Pierwszych Osadników 17, 84-210 Choczewo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Nr oferty: StPr/25/2031

OBOWIĄZKI:
Pełna treść ogłoszenia:
https://bip.choczewo.com.pl/oferta-pracy/6582/stanowisko-urzednicze-ds-ksiegowosci
Zakres zadań:
1. Prowadzenie ewidencji środków trwałych Urzędu Gminy oraz sporządzanie sprawozdań w tym zakresie:
1) dokonywanie na bieżąco w księdze inwentarzowej pełnych wpisów dotyczących
przychodów na podstawie:
a) dowodów OT wraz z fakturą,
b) protokołów nieodpłatnego przekazania (dowód PT),
c) protokołów zmiany miejsca użytkowania (dowód MT),
d) protokołów Komisji Inwentaryzacyjnej.
1) dokonywanie na bieżąco w księdze inwentarzowej pełnych wpisów dotyczących
rozchodów na podstawie protokołów:
a) likwidacji (dowód LT),
b) nieodpłatnego przekazania (dowód PT),
c) miejsca zmiany użytkowania (dowód MT),
2) sporządzanie dokumentów przyjęcia środka trwałego OT.
3) sporządzanie protokołów likwidacji środka trwałego LT.
4) sporządzanie protokołów nieodpłatnego przekazania środka trwałego PT.
5) dokonywanie oznakowania składnika majątkowego zgodnie z aktualnie
obowiązującymi przepisami niezwłocznie po dokonaniu wpisu w księdze inwentarzowej.
6) przygotowywanie dokumentów do przeprowadzenia likwidacji składników
majątkowych.
7) uzgadnianie ksiąg inwentarzowych z ewidencją księgową oraz sporządzanie tabel
amortyzacyjnych /umorzeniowych/.
8) przygotowywanie arkuszy spisu z natury.
2. prowadzenie rachunkowości, księgowości i gospodarki finansowej klubu dziecięcego
,,CHATKA SKRZATKA zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz nadzorowanie
całokształtu prac w tym zakresie, m.in. poprzez:
a) kompletowanie i dekretowanie dowodów księgowych oraz nadzór nad należytym
przechowywaniem dokumentów,
b) rozkładanie i dekretowanie wyciągów,
c) sprawdzanie dowodów księgowych i przygotowywanie ich do zapłaty oraz
prowadzenie niezbędnej ewidencji w tym zakresie,
d) prowadzenie niezbędnych ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą
o rachunkowości,
e) księgowanie zdarzeń gospodarczych ( obsługa programu FK),
f) sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych jednostkowych sprawozdań ,
g) sporządzanie bilansu, rachunku zysków i strat oraz zestawienia zmian funduszy,
h) sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości budżetowej i finansowej.
3. ewidencja syntetyczna środków trwałych, rozliczanie inwentaryzacji środków
trwałych, sporządzanie sprawozdawczości z w/w zakresu, nadzór nad przebiegiem i
ostatecznym rozliczeniem inwentaryzacji dotyczącej majątku klubu;
4. przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych z zakresu wykonywanych czynności;
5. prawidłowe dysponowanie środkami finansowymi zgromadzonymi na rachunkach
bankowych w tym sporządzanie przelewów;
6. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych
z planem finansowym;
7. kontrola legalności dokumentów dotyczących wykonywania budżetu klubu;
8. opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych z zakresu prowadzenia
rachunkowości, w szczególności planów kont, obiegu dokumentów, kontroli
dokumentów, przeprowadzania inwentaryzacji i instrukcji dotyczących obsługi
finansowej zgodnie z zmieniającymi się przepisami;
9. przygotowanie danych do opracowania okresowych sprawozdań opisowych i analiz z
wykonania wydatków budżetu ;
10. bieżąca analiza realizacji planu budżetu;
11. opracowywanie corocznego projektu budżetu oraz dokonywanie jego zmian, w
porozumieniu z kierownikiem;
12. współpraca ze Skarbnikiem przy przygotowywaniu i sporządzaniu projektów planów
budżetowych;
13. współpraca z Urzędami Skarbowymi i Izbą Obrachunkową w zakresie spraw
związanych z obsługą zajmowanego stanowiska,
14. archiwizowanie dokumentów;
15. prawidłowe i terminowe przekazywanie informacji do Biuletynu Informacji Publicznej;
16. sygnalizowanie stwierdzonych nieprawidłowości bezpośredniemu przełożonemu lub
Wójtowi Gminy;
17. wykonywanie innych poleceń przełożonych nie wymienionych powyżej, w ramach
kwalifikacji pracownika.

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Wymagania inne:
- 1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) wykształcenie wyższe;
4) doświadczenie zawodowe: mile widziane;
5) umiejętność obsługi komputera- pakiet Microsoft Office,
6) nieposzlakowana opinia,
7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
2. Wymagania dodatkowe:
1) bardzo dobra umiejętność obsługi programów komputerowych;
2) predyspozycje: samodzielność, komunikatywność, kreatywność, skrupulatność, bezstronność, kultura osobista, umiejętność zarządzania czasem pracy, wyciągania wniosków oraz stosowania prawa, umiejętność radzenia sobie ze stresem i umiejętność pracy w zespole;

WARUNKI PRACY:

Miejsce pracy: Choczewo
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN

KONTAKT:

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Pracodawca:
Urząd Gminy Choczewo

Adres:
Pierwszych Osadników 17, 84-210 Choczewo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie

Dane kontaktowe:
Patrycja Doppke
tel: 585723913

Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: do 15.12.2025 do godz. 12:00

Wymagane dokumenty:
5. Wymagane dokumenty:
1. CV zawierające następujące dane zgodnie z art. 22 Kodeksu Pracy:
- imię (imiona) i nazwisko,
- data urodzenia,
- wykształcenie,
- kwalifikacje zawodowe,
- dane kontaktowe,
- przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
2. list motywacyjny.
3. kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie
(https://bip.choczewo.com.pl/artykul/131/84/wzory-oswiadczen-ikwestionariusza-osobowego);
4. oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym
wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe lub też aktualne zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego
(https://bip.choczewo.com.pl/artykul/131/84/wzory-oswiadczen-ikwestionariusza-osobowego);
5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych (https://bip.choczewo.com.pl/artykul/131/84/wzory-oswiadczen-ikwestionariusza-osobowego);
6. kopie świadectw pracy potwierdzające dotychczasowy staż pracy;
7. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje, uprawnienia;
8. orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy, zaświadczenie lub oświadczenie o stanie zdrowia,
9. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji
(https://bip.choczewo.com.pl/artykul/131/84/wzory-oswiadczen-ikwestionariusza-osobowego);
Dokumenty aplikacyjne (List motywacyjny i CV) winny być opatrzone klauzulą:,, Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych w postaci Imienia i nazwiska oraz miejscowości zamieszkania, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych na co wyrażam zgodę.,,
Kserokopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub drogą pocztową w terminie do dnia 15 grudnia 2025 r. do godziny 12.00 w zaklejonych kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. księgowości w sekretariacie Urzędu Gminy w Choczewie przy ul. Pierwszych Osadników 17.
Za termin złożenia dokumentów przesłanych drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do Urzędu Gminy Choczewo. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy po upływie w/w terminu nie będą rozpatrywane.


Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie