Specjalista ds. Wsparcia IT

Kraków, Śródmieście

Ogłoszenie dodane: 04.02.2022

Typ umowy:
Umowa o pracę
Wymiar pracy:
Pełny etat
Specjalne wymagania:
Brak
Wymagane prawo jazdy:
Kat. B

Twój zakres obowiązków:
- Rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem i oprogramowaniem
- Zarządzanie dostępami i uprawnieniami użytkowników zgodnie z obowiązującym regulaminem
- Monitoring systemów IT i nadzór nad ewidencja sprzętu oraz wsparcie użytkowników w ramach IT Helpdesk
- Wykonywanie czyszczenia selektywnego, archiwizacja kluczowych danych
- Tworzenie kont dla nowych pracowników oraz blokowanie i archiwizacja kont byłych pracowników
- Zarządzanie i konfiguracja skrzynek pocztowych

Nasze wymagania:
- Znajomość konfiguracji systemu Windows 10
- Znajomość podstawowych zagadnień związanych z sieciami (LAN/WAN/VPN)
- Sprawne rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem i oprogramowaniem
- Zarządzanie licencjami i subskrypcjami
- Praca w modelu stacjonarnym

Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy z Office 365
- Doświadczenie jako administrator środowiska Microsoft:
- Technologie, których używamy - mile widziane: Active Directory, MS Teams,TeamViewer;
- Wykształcenie min. średnie (kierunek informatyka lub pokrewne);
- Wysoki poziom komunikatywności;
- Umiejętność pracy samodzielnej oraz zespołowej;
- Zdolności analityczne i umiejętność rozwiązywania problemów;
- Duża odporność na stres;
- Prawo jazdy kat. B (możliwe wyjazdy służbowe).

FG Energy

FG Energy

FG Energy

Podobne ogłoszenia