REFERENT DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Harasiuki/ niżański/ podkarpackie

Ogłoszenie dodane: 3 godziny temu

Typ umowy:
Umowa o pracę
Wymiar pracy:
Pełny etat

REFERENT DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Miejsce pracy: Długa 11, 37-413 Harasiuki, powiat: niżański, woj: podkarpackie
Nr oferty: StPr/25/0687

OBOWIĄZKI:
Prowadzenie całokształtu spraw związanych z udzieleniem zamówień zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych, między innymi:
1) wybór trybu postępowania stosownie do zakresu zamówienia,
2) ustalenie wartości szacunkowej zamówienia,
3) przygotowanie treści ogłoszenia o zamówieniu, zaproszenia do udziału w postępowaniu, specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami,
4) zamieszczanie i publikacja ogłoszenia o zamówieniu/zmianie ogłoszenia w Dz. Urz. UE, BZP, stronie internetowej zamawiającego, miejscu publicznie dostępnym, prasie,
5 ) informowanie znanych wykonawców o wszczęciu postępowania,
6) udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi Wykonawcom dotyczących treści SWZ, modyfikacja/zmiana treści specyfikacji, przedłużanie/skracanie terminu składania ofert,
7) otwarcie ofert, przygotowanie informacji z sesji otwarcia ofert, publikacja na stronie internetowej prowadzonego postępowania, stronie internetowej zamawiającego, informacji do Prezesa UZP o złożonych ofertach,
8) badanie i ocena treści złożonych ofert, wyjaśnienia wątpliwości w ofertach, poprawa i wyjaśnianie omyłek, rażąco niskiej ceny, wzywanie do uzupełnienia/złożenia dokumentów niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia postępowania,
9) przedstawianie Wójtowi Gminy propozycji wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty, wyboru najkorzystniejszej oferty, unieważnienia postępowania,
10) sporządzanie protokołów z postępowania o udzielenie zamówień publicznych i przedstawienie kierownikowi zamawiającego do zatwierdzenia,
11) sporządzanie informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, powiadamianie uczestników postępowania, publikacja informacji na stronie internetowej prowadzonego postępowania,
12) przygotowywanie i publikacja ogłoszeń w Biuletynie Zamówień Publicznych: o wszczęciu postępowania, wyniku postepowania, o zmianie umowy, zmianie ogłoszenia oraz o wykonaniu umowy,
13) prowadzenie procedury odwoławczej,
14) przygotowywanie dokumentacji związanej z udzieleniem zamówień do kwoty 130 000 zł,
15) przygotowywanie projektów umów oraz przedstawianie do zaopiniowania przez radcę prawnego,
16) prowadzenie rejestru zamówień,
17) sporządzanie planów postępowań, sprawozdań z udzielonych zamówień,
18) udział w pracach Komisji przetargowych, zapewnienie sprawnej obsługi Komisji,
19) przygotowywanie projektów zarządzeń/regulaminów Wójta Gminy z zakresu zamówień publicznych,
20) obsługa faktur za realizację zamówień publicznych w zakresie stanowiska pracy,
21) udział w komisjach odbiorowych na polecenie Kierownika jednostki,
22) współpraca w redagowaniu stron internetowych z zakresu prowadzonych spraw na stanowisku pracy,
23) sporządzanie umów z Wykonawcami w zakresie prowadzonych spraw z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy prawa zamówień publicznych (np. zlecanie wykonania projektów, dokumentacji kosztorysowej, wycen, prowadzenia nadzoru inwestorskiego),
24) aktualizacja BIP w zakresie spraw prowadzonych na zajmowanym stanowisku,
25) prowadzenie obowiązujących rejestrów i teczek zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt.


WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Uprawnienia: obsługa komputera i programów komputerowych (programy Word,Excel)


Wymagania inne:
- Doświadczenie zawodowe: conajmniej dwuletni staż pracy w instytucji samorządowej

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) praca na piętrze w pomieszczeniu biurowym wyposażonym w komputer i telefon oraz w terenie gminy Harasiuki,
2) wymiar czasu pracy - pełny etat (8 godzin dziennie),
3) w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był wyższy jak 6%.


WARUNKI PRACY:

Miejsce pracy: Harasiuki
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto: od 4 700 PLN

KONTAKT:

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Pracodawca:
Urząd Gminy Harasiuki

Adres:
Długa 11, 37-413 Harasiuki, powiat: niżański, woj: podkarpackie

Dane kontaktowe:
Iwona Szkoda
tel: 15 8791306

Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2 kwestionariusz osobowy (według załącznika nr 1),
3) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
4) zapoznanie się z Klauzulą informacyjną (według załącznika nr 2),
5) oświadczenie o niekaralności (według załącznika nr 3),
6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych (według załącznika nr 4),
7) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
8) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w procesie naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Harasiuki zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE czyli RODO oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135).
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie pokój Nr 7 lub przesłać na adres: Urząd Gminy w Harasiukach (Harasiuki, ul. Długa 11, 37 -413 Harasiuki) w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. zamówień publicznych do dnia 19 grudnia 2025 r. do godz.15 (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy. Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomione osobiście o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
Z wyłonioną osobą zostanie podpisana umowa o pracę.


Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Nisku