PODINSPEKTOR/INSPEKTOR DS. KANCELARYJNYCH

Reguły/ pruszkowski/ mazowieckie

Ogłoszenie dodane: 2 godziny temu

Typ umowy:
Umowa o pracę
Wymiar pracy:
Pełny etat

PODINSPEKTOR/INSPEKTOR DS. KANCELARYJNYCH

Miejsce pracy: Powstańców Warszawy 1, 05-816 Reguły, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Nr oferty: StPr/25/1004

OBOWIĄZKI:
1) obsługa interesantów, a w szczególności:
a) udzielanie interesantom informacji i wszelkich porad na temat Urzędu i jednostek organizacyjnych,
b) udzielanie pomocy w wypełnianiu wniosków, druków, podań oraz weryfikowanie kompletności składanych dokumentów,
c) udostępnianie wzorów wniosków wraz z instrukcją ich wypełniania,
d) telefoniczna obsługa mieszkańców,
e) dbanie o porządek na stojakach z drukami, ulotkami, dodrukowywanie formularzy, aktualizacja wniosków.
2) wykonywanie czynności kancelaryjnych, tj.:
a) przyjmowanie korespondencji oraz przesyłek pocztowych i paczek,
b) rozprowadzanie i dekretacja dokumentów do poszczególnych referatów,
c) wprowadzanie i rejestracja pism, wniosków i podań w elektronicznym systemie obiegu dokumentów,
d) przyjmowanie faktur,
e) przyjmowanie ofert pracy,
f) generowanie raportów korespondencji przychodzącej,
3) przygotowywanie korespondencji i przesyłek pocztowych do wysyłki oraz przygotowywanie wydruków książki nadawczej przesyłek pocztowych, wysyłanie korespondencji oraz generowanie raportu,
4) wykonywanie czynności związanych ze składaniem reklamacji na przesyłki pocztowe,
5) pomoc przy wydawaniu i zamawianiu materiałów biurowych na potrzeby pracowników Urzędu Gminy,
6) obsługa urządzeń biurowych (telefon, kopiarka),
7) informowanie interesantów o zakresach działania poszczególnych referatów Urzędu oraz ich lokalizacji,
8) realizowanie zadań organizacyjnych i kancelaryjnych dotyczących zabezpieczenia i przeprowadzania wyborów sołtysów, rad sołeckich, przewodniczących osiedli oraz zarządu osiedli, jak również wyborów powszechnych, referendów i spisów, 9) wykonywanie zadań obowiązujących na stanowisku pracy w sekretariacie Wójta w ramach zastępstwa.
Praca w wymiarze pełnego etatu, od poniedziałku do piątku, w godz. 08:00-16:00. Wysokość wynagrodzenia od 5340 zł + dodatek stażowy, nagrody jubileuszowe, kwartalne nagrody uznaniowe, "wczasy pod gruszą".
Aplikacja online pod linkiem: https://bip.michalowice.pl/urzad-gminy/oferty-pracy/praca-w-urzedzie/oferty-pracy/ka2110472025,p1584370100

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole

Wymagania inne:
- Poziom wykształcenia- średnie i minimum 3 lata stażu pracy lub wykształcenie wyższe i nie wymagany staż pracy.
Wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego,
2) doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta,
3) doświadczenie w pracy z obsługą korespondencji,
4) znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym i Kodeksu postępowania administracyjnego,
5) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dyspozycyjność, zdolności organizacyjne,
6) obowiązkowość, rzetelność i dokładność,
7) wysoka kultura osobista.
Szczegóły oferty dostępne pod linkiem: https://bip.michalowice.pl/urzad-gminy/oferty-pracy/praca-w-urzedzie/oferty-pracy/ka2110472025,p1584370100
Oferta przeznaczona zarówno dla osób pełnosprawnych, jak i dla osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.

WARUNKI PRACY:

Miejsce pracy: Reguły
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto: od 5 340 PLN

KONTAKT:

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Pracodawca:
URZĄD GMINY MICHAŁOWICE

Adres:
Powstańców Warszawy 1, 05-816 Reguły, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie

Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: inny - https://bip.michalowice.pl/urzad-gminy/oferty-pracy/praca-w-urzedzie/o

Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
2) życiorys curriculum vitae opatrzone własnoręcznym podpisem,
3) dokumenty potwierdzające poprzednie okresy zatrudnienia (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenie z zakładu pracy, jeżeli kandydat pozostaje w zatrudnieniu),
4) dokumenty potwierdzające wykształcenie (dyplom ukończenia studiów wyższych),
5) dokumenty potwierdzające ukończenie kursów, szkoleń,
6) oświadczenie o niekaralności,
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
9) oryginał kwestionariusza osobowego,
10) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).


Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie