Miejsce pracy: Lotniskowa 6, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Nr oferty: StPr/24/0953
OBOWIĄZKI:
- Udzielanie profesjonalnej i rzetelnej informacji na mailowe oraz telefoniczne pytania Klientów na temat m.in. statusu zamówień, dostępności produktów, szczegółów dotyczących asortymentu dostępnego w sklepie internetowym.
- Nadzór nad procesami związanymi z wysyłką produktów do Klientów.
- Obsługa zamówień.
- Akceptacja finansowa.
Praca w godzinach 8-16 oraz 14-22
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: średnie zawodowe
- Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
- Umiejętność nawiązywania kontaktów, kreatywne podejście, komunikatywność, samodzielność w planowaniu i organizacji własnej pracy, umiejętność pracy w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu sprzedażowym, wysoka odporność na stres, skrupulatność i zaangażowanie, dobra umiejętność obsługi komputera i znajomość pakietu MS Office, umiejętność pracy w zespole, pozytywne nastawienie, wysoka kultura osobista, mile widziana znajomość standardów obsługi klienta i znajomość języka angielskiego.
WARUNKI PRACY:
Miejsce pracy: Mielec
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto: od 27,7 PLN