SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA

Mielec/ mielecki/ podkarpackie

Ogłoszenie dodane: 16.05.2024

Typ umowy:
Umowa zlecenie

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA

Miejsce pracy: Lotniskowa 6, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Nr oferty: StPr/24/0953

OBOWIĄZKI:
- Udzielanie profesjonalnej i rzetelnej informacji na mailowe oraz telefoniczne pytania Klientów na temat m.in. statusu zamówień, dostępności produktów, szczegółów dotyczących asortymentu dostępnego w sklepie internetowym.
- Nadzór nad procesami związanymi z wysyłką produktów do Klientów.
- Obsługa zamówień.
- Akceptacja finansowa.
Praca w godzinach 8-16 oraz 14-22


WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: średnie zawodowe
- Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Wymagania inne:
- Umiejętność nawiązywania kontaktów, kreatywne podejście, komunikatywność, samodzielność w planowaniu i organizacji własnej pracy, umiejętność pracy w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu sprzedażowym, wysoka odporność na stres, skrupulatność i zaangażowanie, dobra umiejętność obsługi komputera i znajomość pakietu MS Office, umiejętność pracy w zespole, pozytywne nastawienie, wysoka kultura osobista, mile widziana znajomość standardów obsługi klienta i znajomość języka angielskiego.

WARUNKI PRACY:

Miejsce pracy: Mielec
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto: od 27,7 PLN

KONTAKT:

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Pracodawca:
ZOLTA TRADE Sp. z o.o.

Adres:
Lotniskowa 6, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie

Dane kontaktowe:
e-mail: w.pierog@zolta.pl

Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: e-mail

Wymagane dokumenty:
Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesłanie Cv za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres w.pierog@zolta.pl


Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu