Pracownik biura podróży (warsztaty elearning)

150,00 zł

Rzeszów/ podkarpackie

Ogłoszenie dodane: 12.05.2024

Cena:
150,00 zł

Opis: Podstawowym celem szkolenia jest dostarczenie jego uczestnikom niezbędnej wiedzy, wymogów stawianych pracownikom biur podróży, zasad funkcjonowanie biur podróży w Polsce, aktualnych regulacji prawnych, zasad profesjonalnej obsługi klienta, wybranych systemów rezerwacji, wybranych dokumentów upoważniających do podróżowania oraz zasad bezpieczeństwa w trakcie podróżowania.

Typ szkolenia: E-learning na platformie

Jak zapisać się na szkolenie?

Należy dodać szkolenie do ?koszyka? i złożyć zamówienie. W odpowiedzi zostaje wysłane potwierdzenie zamówienia na adres email. Po opłaceniu należności za szkolenie Uczestnik otrzymuje indywidualne dane dostępowe do szkolenia ( login, hasło).

Kiedy rozpoczyna się szkolenie?

Szkolenie rozpoczyna się w momencie wysłania do Uczestnika danych dostępowych do szkolenia na platformie edukacyjnej. Dane dostępowe zostają wysłane do 24 godz. roboczych od momentu zaksięgowania na koncie firmy należności za szkolenie.

Czas trwania: Materiał zawarty w szkoleniu równoznaczny jest 24 - godzinnym zajęciom dydaktycznym prowadzonym w formie szkolenia stacjonarnego.

Miejsce: Dostęp do szkolenia 24 h/dobę na platformie szkoleniowej przez okres 14 dni od dnia zamówienia. W dowolnym tempie można wykonać szkolenie.

Po ukończeniu szkolenia Uczestnik otrzymuje zaświadczenie ukończenia szkolenia zgodne ze wzorem MEN wysyłane pocztą.


Program szkolenia:

1. Działalność biur podróży w Polsce

Najważniejsze pojęcia i zasady stosowane w usługach turystycznych,

Przydatne informacje na temat rynku turystyki w Polsce i na świecie,

Kodeks Dobrej Praktyki Zarządzania w organizacjach turystycznych,

Przestrzeganie warunków świadczenia usług turystycznych w Polsce.


2. Regulacje prawne dotyczące turystyki w Polsce i UE

3. Wybrane dokumenty umożliwiające podróżowanie


Nowy dowód osobisty,

Stary dowód osobisty,

Paszport i jego zabezpieczenia,

Paszport dyplomatyczny,

Paszport służbowy MSZ,

Genewski Dokument Podróży,

Polski dokument podróży dla cudzoziemców,

Mały Ruch Graniczny,

Karta Pobytu i Dokument potwierdzający prawo stałego pobytu.



4. Pracownik biura podróży – przygotowanie do pracy



Pracownik Biura Podróży – wymagania zawodowe,

Mowa ciała w praktyce,

Zasady autoprezentacji,

Sytuacje konfliktowe,

Stres w pracy.



5. Zasady obsługi klienta w biurze podróży



Sprzedawca – role i zadania,

Bariery w komunikacji,

Rodzaje klientów,

Wybrane profile klientów biur podróży,

Zasady argumentacji w ofercie handlowej,

Polacy w podróży,

Najważniejsze informacje na temat ofert biur podróży,

Przydatne narzędzia w codziennej pracy w biurze podróży,

Usługi turystyczne a prawa konsumenta,

Zasady reklamacji w biurze podróży,

Tabela frankfurcka,

Rejestr klauzul niedozwolonych w turystyce,

Prawa pasażerów – Najczęściej zadawane pytania.



6. Wybrane systemy rezerwacji



Kod linii lotniczych IATA,

Kod lotniska IATA,

Unijna czarna lista linii lotniczych,

MerlinX – Wybrane funkcje systemu,

TOM – wybrane funkcje systemu.



7. Niebezpieczeństwa i zagrożenia dla podróżnych



Obowiązkowe szczepienia dla podróżnych,

Ubezpieczenia turystyczne.



8. Ćwiczenia i testy sprawdzające

Grupa docelowa:



Przyszli pracownicy biur podróży,

Obecni pracownicy biur podróży,

Przyszli agenci turystyczni,

Osoby rozpoczynające działalność gospodarczą,

Studenci.



Poziom zaawansowania: podstawowy / średniozawansowany



Szkolenie zawiera min.:

Lekcje wyjaśniające najważniejsze zagadnienia,

Prezentacje multimedialne,

Materiały multimedialne,

Słowniki,

Plansze edukacyjne,

Zadania warsztatowe.



Warunki zaliczenia:



Dokładne zapoznanie się z wszystkimi materiałami w szkoleniu,

Uzyskanie pełnej aktywności czasowej w szkoleniu wynoszącej min. 24 h,

Pozytywne zaliczenie zadań warsztatowych



Zamów: jakubfrankiewicz.eu/produkt/wakacje/ lub kurswiedzy.pl

150,00 zł

Jakub

Jakub

Jakub