Miejsce pracy: Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Nr oferty: StPr/24/0607
OBOWIĄZKI:
-Zapoznanie się z przepisami BHP, p.poż., regulaminami oraz pozostałymi dokumentami obowiązującymi w Komendzie Głównej PSP;
-Zapoznanie się z organizacją pracy i obowiązkami pracownika sekretariatu;
-Zapoznanie się z obiegiem dokumentacji oraz obsługą systemu Elektronicznego Zarządzania dokumentacją PUW;
-Sporządzanie pism urzędowych;
-Zapoznanie się ze sporządzaniem okresowych analiz, opinii, informacji i sprawozdań;
-Prowadzenie korespondencji urzędowej;
-Współudział przy opracowywaniu harmonogramów pracy, dokumentacji szkoleniowej oraz aktów normatywnych w obszarze ochrony ludności.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Uprawnienia: komunikatywność
- Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole
- Uprawnienia: obsługa komputera
- Uprawnienia: terminowość
- Uprawnienia: dokładność
- Uprawnienia: kreatywność
- Uprawnienia: Znajomość systemu operacyjnego Microsoft Windows oraz pakietu biurowego MS Office ( Word, Excel)
Wymagania dodatkowe:
- Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
WARUNKI PRACY:
Miejsce pracy: Warszawa
Rodzaj umowy: Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto: 1 790,3 PLN